sifravdrhee.reismee.nl

Wat vliegt de tijd!

Hoi allemaal!

Hier weer een verslagje van de afgelopen week, wat later dan gepland omdat mijn tablet elke keer vastliep tijdens het typen en ik daardoor heel mijn blog weer kwijt was... Maar goed, de afgelopen week is er niet echt veel gebeurd, maar het was wel een rommelige week.

Maandag was eindelijk weer een normale dag na een week met een zieke Lois. Lois ging weer naar nurserynen Lucas ging gewoon naar school, dus ik had het huis weer lekker voor mezelf! Ik heb gewoon opgeruimd zoals altijd en hard gestudeerd, want mijn auditie is al over 3 weken! Die avond vertelde Penny toen ze thuiskwam met Lois dat Lois weer 48 uur thuis moest blijven omdat ze net voordat ze wegging nog diarree had gehad. Balen dus, maar niets aan te doen. Hilary werd weer gebeld en gelukkig was ze de komende week voor het grootste deel vrij. Ik ben gewoon naar koor geweest, en ik merk nu dat ik echt contact heb met de andere leden en dat is heel leuk :)

Dinsdag is er eigenlijk niet zoveel gebeurd behalve dat Lois en Hilary er waren. Lucas vond zichzelf erg zielig, hij vond het niet eerlijk dat hij naar school moest terwijl Lois mocht thuisblijven met oma, dus ik heb hem maa even uitgelegd dat ziek zijn ook niet leuk is. Die avond heb ik weer lekker gesport, even alles eruit slaan, haha!

Woensdag had ik Lois in de ochtend, want Hilary had een belangrijke vergadering. We hebben lekker gespeeld en ik heb maar pannekoeken gebakken voor de lunch, dus dat scoorde weer punten :) Verder heb ik weer gesturdeerd natuurlijk. Ik was net lekker in mijn studie toen ik een telefoontje kreeg van Lucas' school, hij moest opgehaald worden want hij had koorts en voelde zich niet lekker, dus ik heb Hilary maar snel gebeld, want zij was in de buurt. We zijn dus van hetene zieke kind in het andere gerold... Lois was weer beter, dus zij ging de volgende dag weer naar nursery en Lucas had duidelijk iets anders dan Lois.

Het kostte de volgende ochtend best wat moeite om Lois de deur uit te krijgen, want zij vond de "vakantie" met oma een leuker idee dan het idee om weer terug naar nursery te gaan. Kort daarna begon echter mijn favoriete moment van de dag: ik kon eindelijk weer mijn normale workout doen! De instructrice was heel lang weggeweest en toen ze terug was, had ik Lucas de hele dag, dus nu was het moment eindelijk daar :) Verder ben ik lekker naar het park geweest, want het was heerlijk weer. Ik heb lekker in het zonnetje zitten lezen.

Vrijdag was alweer de laatste werkdag, de week was snel voorbij gegaan. Ik ben eerst naar de sportschool geweest (compenseren voo de gemiste workout van woensdag) en heb daarna lasagne gemaakt. En ik heb plannen gemaakt voor het weekend, want het zou mooi weer worden!

Zaterdag had ik afgesproken met Bianca om naar Primrose Hill te gaan, het stukje park boven Regent's park waar veeo beroemdheden wonen. Het stond nog op mijn lijst, dus die wilde ik even afvinken. Ik heb nog 8 dingen op mijn lijst staan, dus ik heb nog wat te doen voor de komende tijd :) We hebben geen celebrities gespot, maar er was wel een mooi uitzicht over de stad. Daarna zijn we naar Regent's park gelopen en zijn we na een metroritje in hyde park gaan zitten. We hebben de dag afgesloten met een lekkere pizza op Oxford street en toen moest ik weer snel richting huis, want ik moest oppassen die avond.

Zondag ben ik er in m'n eentje op uit getrokken, ik ben naar Hampton Court Palace en Bushy Park geweest. Het ligt in zone 6, dus echt op het randje van de stad, maar het was zeer de moeite waard! Hampton court Palace is een heel groot paleis met prachtige tuinen eromheen. Van wat ik ervan kon zien dan, want je moet een ticket hebben om naar binnen te kunnen, maar je kunt wel gratis naar het home park, de rozentuin en de enorme moestuin. Daar heb ik een paar uur lekker rondgedwaald en daarna ben ik naar Bushy park gegaan, wat er tegenover ligt. Daar heb ik genoten van mooie open vlaktes, bloeiende rododendrons en bloesems en ook van de vele herten die er loslopen. Al met al ben ik er 4 uur zoet geweest, dus echt een aanrader als je van wandelen houdt!

Maandag was dan eindelijk weer een echte normale dag, want Lucas was ook weer beter. Ik heb gewoon de gewone dingetjes gedaan en genoten van de stilte, haha!

Gisteren heb ik mijn auditiemateriaal doorgenomen, want nu begint hetnecht op te schieten. Ik heb heel veel zin in de vakantie, maar ik wil ook niet dat hij er te snel aankomt, want dat betekent dat de auditie ook bijna gaat gebeuren en ik voel me niet goed voorbereid... we gaan er gewoon het beste van maken, zeg ik dan maar.

Nu zijn we inmiddels opnde helftnvan de werkweek en ik merk aan mezelf en Lucas dat we weer toe zijn vakantie. Deze half term is ook wel lang, wel 7 weken. Maar goed, ik krijg er straks ee goede beloning voor, want de familie gaat op vakantie en mijn ouders komen bij mij in huis! De kamer is er al klaar voor :) Nog anderhalve week, ik tel de dagen!

Dat was het wel weer, ik zal binnekort foto's uploaden van het afgelopen weekend.

Tot volgende week!

Sifra

Reacties

Reacties

Piets

Je hebt het al met al best veel te doen, vind ik.
Opgewekte brief. Leuk, dat je zo toeleeft naar de vakantie. Ik denk dat het echt fijn zal worden met je ouders. Alleen die auditie..... Komt goed!
Vast gefeliciteerd met je ma. Lgr. van Piets.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active