sifravdrhee.reismee.nl

Nog één weekje...

Hoi allemaal!

Hier weer een update vanuit Londen. De afgelopen week is weer voorbij gevlogen, ook al heb ik het grootste deel ervan in spanning gezeten. In de vorige blog had ik het over de Eurostar, waar ze spraken over een mogelijke staking. Ik heb de klantenservice helemaal platgemessaged, maar ze konden niets bevestigen. Uiteindelijk kwam er zaterdag duidelijkheid, niet van Eurostar maar van de vakbond die wilde staken. Ze gaan staken, maar pas nadat ik vertrokken ben, dus ik heb weer heel erg veel geluk! :)

Maar goed, wat is er voor de rest gebeurd de afgelopen week? Maandag heb ik deel 1 van de 2 schoonmaakdagen gehouden, want ik heb dus besloten om de schoonmaak van hele huis op me te nemen. Het huis was toch groter dan ik dacht, maar gelukkig had ik nog wat tijd over na al dat schoonmaken. Die avond ben ik weer naar koor geweest en dat was weer gezellig. Volgende week is er een open avond, jammer dat ik jullie niet allemaal kan uitnodigen om lamgs te komen :)

Dinsdag was deel 2 van schoonmaken, ik heb alle badkamers en de keuken gedaan. Het was duidelijk al even niet gedaan, maar dat maakte het nog meer rewarding om te doen, haha! Die avond ben ik gaan sporten en eigenlijk bevalt het me heel goed om dat 's avonds te doen.

Woensdagochtend ben ik naar pilates gegaan direct nadat ik Lucas had weggebracht. Echt grappig, ik zat met een groepje oude dametjes in de les en ik was dan ook best zelfverzekerd, totdat we de oefeningen gingen doen. Drie keer raden wie er het eerste opgaf omdat ze pijn had...

Donderdag was eigenlijk niet zoveel bijzonders, ik ben zoals gewoonlijk naar de sportschool gegaan en daarna nog even naar het park. Het was die dag heel mooi weer, ik heb zelfs mijn zomerjas al aangehad! :)

Vrijdag ben ik nadat ik Lucas weggebracht had gelijk op de trein gestapt naar het centrum, ik wilde namelijk even voor cadeautjes kijken voor papa en Mirthe, maar dat is uitgelopen op een shopsessie voor mezelf (oops). Ik ben nu een zomersportoutfit rijker, haha! Die middag hadden we iets anders dan anders, ik ging met Lucas nameljk op de thee bij Rona en Steve, de buren. Dat is natuurlijk niet zo spannend, zou je denken, maar Lucas had er heeeeeel veel zin in zoals hij het zelf zei. Gelukkig kunnen zij Lucas wel handelen, dus het was gezellig.

En toen was het alweer zaterdag, weekend! Ik heb die dag niet zoveel uitgevoerd, want ik was een beetje heel erg verkouden. Ik heb nog wel even Greenwich laten zien aan een Duitse au-pair, maar toen ik thuis kwam heb ik maar een lekker warm bad met bathbomb van Lush genomen. Die avond moest ik babysitten en heb ik de kinders weer sinds lange tijd naar bed gebracht. Gelukkig ging het prima en ze hebben zelfs langer geslapen dan normaal... it wasn't me, haha!

Zondag was een dag waarop ik weer een dingetje van mijn Engeland-bucketlist afstreepte, ik ben namelijk samen met Bianca naar Windsor Castle geweest. Het was wel een beetje grijs en grauw, maar dat maakte het kasteel niet minder mooi! Ik zal de foto's binnenkort wel online zetten. De koningin zelf was ook thuis, maar helaas zijn we niet uitgenodigd voor de afternoon tea :) Die avond ben ik nog naar de kerk geweest waar een gedeelte van de mattheus passion werd uitgevoerd tijdens de dienst. Erg mooi!

En nu is het weer maandag en ben ik aan het wachten tot ik van mezelf mag beginnen met inpakken :) Mijn eerste verjaardagscadeautje heb ik trouwens al gehad, ik vond gisteravond namelijk een pakje van Angela en Richard toen ik thuiskwam. Super lief natuurlijk dat ze er aan gedacht hadden!

Dat was het dan weer voor deze week, de volgende blog hoop ik weer vanuit de trein te schrijven, het is een goed tijdverdrijf, haha!

Tot volgende week!

Sifra

Reacties

Reacties

Piets

Hi Sifra, Ik denk dat de verkoudheid weer over is en dat je inmiddels aan het pakken geslagen bent.
Wat een geluk dat die staking wat later begint, joh.
Ik wens je een hele goede reis en ik hoop je zaterdagavond te ontmoeten.(Lijkt een grapje, maar is waar) Lgr. Piets. (P.S. Die oudjes doen het nog best, hè.) Doei!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active