sifravdrhee.reismee.nl

Mother's day!

Hoi allemaal!

Hier weer een weekoverzicht van een extra drukke week! David was deze week nog in Japan, dus Penny en ik moesten het samen (met een beetje hulp) zien te redden. Het is eigenlijk heel goed gegaan, hoewel het natuurlijk wel extra vermoeiend was.

Maandag heeft Angela Lois nog naar nursery gebracht, dus toen had ik een normale ochtend. Nadat ik een poging gewaagd had om buiten mijn blog te schrijven, heb ik binnen verder geschreven en gerelaxt. Ik had een ander schema deze week, omdat ik Lois ook een paar keer weg moest brengen, dus had ik maandag even tijd om rustig de week te beginnen. 's Avonds kwam Hilary om mij te helpen met de kinderen op bed leggen, want Penny moest werken tot 21.00 die avond. Het ging prima, dus dat was fijn. Ik ben die avond niet naar koor geweest, want ik vond het een beetje raar om Hilary aan haar lot over te laten terwijl ze kwam om mij te helpen, dus ik had een avondje thuis.

Dinsdag bracht Hilary Lois weg, dus kon ik op de normale tijd beginnen met werken en had ik een gewone dag. Ik heb toen wel al Lucas voorbereid op de dag erna, want dan moest ik Lois ook wegbrengen. Lucas heeft altijd een beetje mentake voorbereiding nodig, want hij vindt het niet zo leuk om aandacht te moeten delen.

Woensdag moest ik extra vroeg beginnen, want Penny moest vroeg naar haar werk. Dat betekende voor mij drie kwartier extra werken in de ochtend, maar dat was niet zo erg want alleen Lois was al wakker. Ze was gelukkig in een goede bui (ze is de laatste tijd heel vervelend met aankleden enzo) dus we hebben eerst lekker ontbeten, waarna Lucas naar beneden kwam geslopen. Nadat iedereen gegeten had, wilden de kids graag een verhaaltje en daarna hebben ze heel goed samen gespeeld zodat ik mijn klusjes kon doen. Ik heb ze allebei op tijd afgeleverd waar ze moesten zijn en daarna ben ik snel naar de sportschool gegaan om op tijd bij mijn les te zijn. 's Middags was het het gebruikelijke ritueel en nadat Penny ze in bad had gedaan ben ik gaan koken, ik had namelijk een lasagne op het programma staan.

Donderdag had ik ze weer allebei, helaas was Lois deze keer erg chagrijnig en huilerig (waarschijnlijk van vermoeidheid, want ze is elke keer 's nachts wakker) dus met veel moeite heb ik ze allebei weggebracht en was het tijd voor mijn tweede sportsessie deze week. Ik merk echt dat het sporten resultaten geeft, ik ben niet alleen afgevallen, maar ik voel me ook beter.

Vrijdag was het dan alweer mijn laatste werkdag, de week is heel snel voorbij gegaan, juist omdat het zo druk was. Ik had die ochtend eigenlijk afgesproken met Rona, maar zij moest onverwachts naar een vergadering, dus had ik de hele ochtend aan mezelf. Het was echt prachtig weer, dus ik ben snel naar Greenwich park gegaan en heb daar in de 1,5 uur dat ik er rondgelopen heb heerlijk genoten van alle narcissen en andere voorjaarsbloeiers. Ik heb inmiddels zelfs de herten gespot! Vrijdagmiddag heb ik met Lucas cupcakes gemaakt voor Penny, want het was zondag moederdag. Ja dat klopt, de Britten hebben moederdag een stuk eerder dan wij! We hebben het gelukkig geheim kunnen houden en Penny was heel blij en verrast. Het was ook een mooie kans voor mij om haar te bedanken, want ze is als een soort moeder geweest het afgelopen half jaar.

Zaterdag was het dan eindelijk weekend! Hilary was er weer om Penny te helpen met de kids en ik ben er lekker op uit geweest. Eerst gesport natuurlijk en daarna ben ik Londen ingegaan. Ik heb weer een puntje op mijn bucketlist kunnen afstrepen, ik ben namelijk naar Borough market geweest. Heel erg leuk en ik moet zeker nog een keer terug want ik heb maar een klein stukje gezien. Zeker een aanrader om te bezoeken, vooral als je van kaas en verse groenten houdt.

Zondag heb ik met Bianca Londen doorgetoerd. We wilden eerst nog naar Borough market (zij had het nog niet gezien en ik wilde nog wel een keer) maar die bleek gesloten. Gelumkig was het mooi weer, dus we zijn eerst naar Green Park en st. James's park geweest om naar de bloemetjes te kijken (gek hoe blij je kunt worden van voorjaar) en daarna zijn we nog even naar Regent's park geweest. Ik ben daarna weer naar huis gegaan, ik was behoorlijk moe en thuis heb ik lekker films gekeken.

En nu heb ik hier nog drie weken voor de vakantie! Ik weet het, elke keer zeg ik dat ik aftel enzo, maar ik heb er gewoon heel veel zin in :) Maar goed, vanavond komt David als het goed is weer thuis, dus vanaf morgen is alles weer zo goed als normaal. En voor de komende weken staan er weer leuke dingen op het programma, waaronder Windsor Castle!

Tot volgende week!

Sifra

Reacties

Reacties

Piets

Beetje laat met reageren. Leuke brief.
Groetjes van Piets

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active