sifravdrhee.reismee.nl

Spring is coming...

Hoi allemaal!

Hier weer een weekoverzicht, deze keer niet geschreven vanaf de bank thuis, maar vanaf een bankje in het park. Het hier heerlijk weer, je kan echt merken dat de lente eraan komt! De afgelopen week was eigenlijk een heel gewone week.

Maandag heb ik maar huishouddag gehouden, want het was erg koud en regenachtig en de rrst van de week had ik er niet echt tijd voor. Het was weer de eerste week na half term, dus het is dan altijd even afwachten of Lucas dan zin heeft om naar school te gaan. Gelukkig vond hij het weer prima, dus het ochtendritueel liep gesmeerd. Deze week zijn de tuinmannen ook begonnen met het maken van een nieuw terras achterin de tuin. Er worden (eindelijk) wat bomen gekapt en gesnoeid, dus straks hebben we een lekker zonnig plekje om buiten te zitten. Perfect op tijd, want het wordt al steeds warmer.

Dinsdag had ik weer sport en 's middags heb ik gezellig met Kimberley geskypt. Dinsdag is altijd een beetje een volle dag en deze keer begon die dag niet heel fijn, want Lois heeft besloten lekker dwars te zijn 's ochtends. Ze wil dan niet aankleden en dat zorgt altijd voor strees, want David moet natuurlijk wel zijn trein halen. Het is dan altijd even aanpoten, maar gelukkig lukt het meestal wel om haar toch nog op tijd klaar te krijgen.

Woensdag had ik even geen vrijwilligerswerk, want ik had besloten om even een dagje voor mezelf in te lassen. Ik ben lekker naar de stad geweest om op oxford street rond te snuffelen. Ik merk dat ik de laatste tijd altijd gelijk op zoek ga naar de sportafdeling in de winkels, haha!

Donderdag had ik weer sport en daarna ben ik even naar het park geweest. Het was lekker weer en even had ik het gevoel op vakantie te zijn. Helaas kan het weer hier heel snel veranderen (het kan in een halfuur van strakblauw naar zwaarbewolkt gaan) dus het was alweer bewolkt en koud toen ik bij het park aankwam. Ik heb nog wel even lekker rondgelopen en genoten van alle sneeuwklokjes en krokussen.

Vrijdag was een lekker dagje thuis, de afgelopen werkweek is heel snel gegaan. Het was ook de dag dat David naar Japan is vertrokken en dat oma 's middags kwam. Ik had dus eigenlijk de middag vrij, want als zijn oma er is heeft Lucas niet zoveel interesse in mij, haha! Het was ook erg fijn voor mij dat de oma er was want zij kan heel lekker koken. Ik had dus weer een heerlijke maaltijd 's avonds.

Ik had het weekend gelukkig wel gewoon vrij, ook al was David er niet. Ik ben eerst 's ochtends naar de sportschool geweest en daarna ben ik bij een andere manege wezen kijken. Het zag er allemaal goed uit, dus als ik straks in de lente weer begin met paardrijden zal het daar zijn. De rest van de dag heb ik lekker gerelaxt, echt een lekker weekend dagje dus.

Zondag heb ik eerst uitgeslapen en toen ben ik met Bianca naar Wimbledon park geweest. Erg mooi daar, niet alleen het park, maar ook de huizen. Het is duidelijk een rijker deel van Londen. Het park was groter dan ik had verwacht, met tennisbanen en zelfs een golfclub. Na een kop chocomel om weer op te warmen (de wind is hier mog steeds heel koud) zijn we naar oxford street gegaan om nog even lekker hollands te kijken kijken niet kopen :) Die avond ben ik nog naar st. Martins geweest en daarna thuis genoten van een heerlijke fish pie!

En dan is het nu weer maandag en ligt de week weer voor me. Deze week wordt qua werk best zwaar, want omdat David er niet is moet ik beide kids 's ochtends op tijd de deur uit krijgen en heb ik ook extra taken 's avonds. Gekukkig had ik vanochtend nog hulp van Angela en krijg ik vanavond en morgenochtend hulp van Hilary. Maar het komt zeker goed en ik tel lekker af tot de vakantie, haha!

Tot volgende week!

Sifra

Reacties

Reacties

Piets

Heerlijke tijd; mooi woord "Spring". Leuk dat je daar van geniet; geeft moed als het soms niet zo gaat.
Lgr. Piets.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active