sifravdrhee.reismee.nl

Griep

Hoi allemaal!

Veel later dan gepland een weekoverzicht van vorige week. Ik kan alweer bijna een volgend overzicht schrijven, haha! Dat ga ik niet doen, want dan wordt het wel heel lang :)

De week begon niet heel leuk, ik was net klaar met het schrijven van mijn blog toen ik gebeld werd door school: Lucas had koorts en moest opgehaald worden. Ik zat net lekker Wie Is De Mol te kijken, maar dat heb ik maar onderbroken. Hij zag er heel zielig uit, dus ik heb hem maar voorde tv geïnstalleerd. Eerst wilde hij nog een chocoladebroodje, maar dat feest ging natuurlijk niet door, haha! Penny kon niet eerder weg van haar werk, maar we hebben relaxt de tijd doorgebracht.

Dinsdag bleef Penny thuis werken, want Lucas had nog steeds koorts. We hebben om en om voor Lucas gezorgd, dus ik kon gelukkig toch naar de sportschool. Ik merk na een week sporten al verschil, ik houd verschillende dingen al langer vol :) 's Middags leek Lucas alweer een stuk beter en we hebben lekker even geknutseld. 's Avonds werd hij weer warmer, maar we dachten daar niet zoveel van, koorts stijgt vaak in de avond.

Woensdag heeft Lucas tot 10.00 (!) uitgeslapen, en gelukkig was zijn temperatuur weer normaal. Hij was ook alweer helemaal de oude, het grappige was dat hij gelijk weer heel zielig was toen ikzei dat hij weer naar school kon, haha! Uiteindelijk heb ik hem om 12.00 op school gedropt, dus is hij nog mooi een half dagje naar school geweest. Ik ben dus niet naar mijn vrijwilligerswerk geweest, maar dat vond ik niet zo heel erg, want het weer was niet geweldig. Na schooltijd was het weer de gewone routine, afgezien van het feit dat David eerder naar huis kwam. Ik had dus lekker een uurtje eerder vrij!

Donderdag was niet zoveel bijzonders, ik heb voor het eerst mossa fight gedaan, dat is een cardioworkout gebaseerd op vechtsport. Het is heerlijk om frustraties kwijt te raken, want je moet doen alsof je iemand helemaal in elkaar ramt :) Het was best intensief, maar wel leuk!

Vrijdag was het dan eindelijk de laatste werkdag, huishouddag. Tussendoor heb ik nog even met Daniël geskypt en 's avonds met Eline! Vrijdag was ook de dag voordat pap en mam zouden komen, dus ik heb nog even gekeken hoelaat ik naar het station moest om ze weer op te halen. De afgelopen weken zijn heel snel gegaan, ik ben alweer halverwege! Vrijdag was ik 5 maanden hier, en ik heb nog 5 maanden te gaan !

Zaterdag ben ik eerst wezen sporten, aerobics deze keer (je moet het toch allemaal een keer geprobeerd hebben :)) en daarna was het al snel tijd om richting st. Pancras te gaan! Ik was er ruim op tijd, dus ik heb eerst koffie gehaald en onder het genot van allerlei soorten pianomuziek (er staan piano's op het station die iedereen mag gebruiken) op mijn ouders gewacht. Het was heel leuk om ze weer te zien, een beetje surrealistisch. We zijn eerst richting hun hotel gegaan zodat ze konden inchecken en hun koffers konden achterlaten. Ze zaten deze keer in een nieuw hotel vlak bij mijn huis, als je nog een keer naar Londen gaat is dat zeker een aanrader! Na de nodige dingen uitgepakt te hebben, zijn we weer op de trein gestapt en naar het Natural History Museum gegaan. We waren niet te enige, want het was het eerste weekend van halfterm (ja, ik heb een week eerder voorjaarsvakantie) dus we moesten even in de rij staan. Maar dat gaf niet, en binnen was het goed te doen. Mama heeft dan eindelijk het gebouw goed kunnen bekijken. Na even rondgekeken te hebben, hebben we besloten om naar Greenwich te gaan om fish&chips te eten. Daarna vielen we alledrie zowat in slaap!

Zondag zijn we naar het imperial war museum geweest, ik vond het vorige week zo leuk dat ik besloten het het mijn ouders ook te laten zien :) Ik zal de foto's binnenkort wel online zetten. Erna zijn we richting Westminster Abbey gegaan, want dat was het eerste onderdeel van onze "kerkmarathon", haha! Een goede manier om gratis kerken te bekijken is door naar de evensong te gaan. Je kunt dan wel niet rondlopen, maar het scheelt je zo 20 pond! Al met al vond ik het een mooie kerk, maar ik zou er geen 25 pond voor betalen. Daarna zijn we naar st. Martin-in-the-fields gegaan, want pap en mam vonden dat de vorige keer zo mooi. Omdat de Anglicaanse kerk de liturgie heel strikt volgt, was de dienst precies hetzelfde als in Westminster Abbey, maar dan anders uitgevoerd. Dat gaf niets, extra rustgevend :) Helemaal spiritueel revived zijn we naar de pizza express gegaan en daarna weer naar huis.

Dat was het eind van dit weekoverzicht, de volgende zal over niet al te lange tijd verschijnen met de tweede helft van het bezoek van mijn ouders. Ik begin een beetje op een slechte tv serie te lijken, inclusief cliffhangers haha!

Sifra

Reacties

Reacties

Piets

Bedankt voor je leuke mail. Op mijn verjaardag was je precies op de helft van je verbijf in Londen.
Ik zie uit naar je volgende overzichtje. Inmiddels je ma gesproken en gehoord dat zij het heel fijn hebben gehad.
Lgr. Piets.

thea

Hey sifra, jij hebt de gang er lekker in...oppassen,sporten, shoppen,koffie drinken met vriendinnen. Zelf zit ik wat overwerkt thuis....ben wat huilerig Enzo maar gelukkig zijn er lieve mensen die me opvangen. Volgende week gaan we een weekje naar Oostenrijk. We hopen dat er sneeuw ligt en anders ga ik naar het thermaalbad. Een hartelijke groet en ik hoop dat je ook aan ons denkt. Wij hebben jou ook nodig..je vrolijke blik, je pianospel en je doorzettingsvermogen. Daar leer ik van. Lieve groet aan art en Emmy en aan p iets en aan je zus en zwager met hun lieve kindje en natuurlijk aan Daniel. Wil je postbode spelen?...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active