sifravdrhee.reismee.nl

check, check, dubbelcheck!

Vandaag is het dan echt de laatste dag thuis... Alles is ingepakt en na veel wegen, proppen en opnieuw inpakken heb ik alles én zit ik op het maximale gewicht!

Gisteren heb ik mijn afscheidsfeestje gehad en afscheid genomen van vrienden en familie, iets wat wel moeilijk was maar me uiteindelijk toch meeviel. Verder heb ik al ingecheckt en ben ik dus eigenlijk klaar voor vertrek! Ik heb er heel veel zin in om mijn gastgezin voor het eerst in real life te ontmoeten en van wat ze mij verteld hebben tijdens onze Skype-gesprekken lijkt het alsof ik ze al ken. De eerste twee dagen nadat ik aangekomen ben zijn in ieder geval heel leuk, ik ga onder andere met mijn gastgezin mee naar een familie event en we gaan gelijk nog meer leuke dingen doen in de omgeving, dus daar heb ik in ieder geval heel veel zin in!

Ik ga proberen in ieder geval één keer per week een update te doen, het ligt er natuurlijk aan hoe mijn weken eruit gaan zien :)

In ieder geval vind ik het heel leuk om iedereen een beetje op de hoogte te houden!

So see ya Holland, hello London! :)

Sifra

Reacties

Reacties

Els

Hoi Sifra,
Heel veel plezier in Londen en met je nieuwe uitdaging!
Je zal veel gaan zien, leren en ervaren!
Geniet ervan en time flies ....tot kerst!
Ps. Je jam is heerlijk was ik vergeten te zeggen ????????
Groetjes en goede reis! Els

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active