sifravdrhee.reismee.nl

Wandelingen

Hoi allemaal!

Hier weer een nieuwe blog, volgens mij is er niet echt iets bijzonders gebeurd de afgelopen week maar toch :)

Maandag ging ik weer met goede moed aan de slag en het schoonmaken deed me goed. Dat klinkt misschien een beetje vreemd, maar het is voor mij een manier om mijn gedachten te ordenen en ook alle zichtbare sporen van de vakantie uit te wissen (en dus weer een nieuwe start te maken). Lucas was weer blij om naar school te gaan en we hebben een fijne middag gehad. Die avfoto'sas er helaas geen koor, maar ik was er ook wel een beetje te moe voor geweest denk ik!

Dinsdag heb ik een start gemaakt met het reageren op kamers in Enschede , gelukkig is er een groot aanbod. Verder heb ik het gebruikelijke gedaan. Die middag had ik een leuk idee om met Lucas te doen: mam maakte vroeger voor mij namelijk altijd brooddeeg. Dat heb ik ook voor Lucas gedaan en hij vond het geweldig! We hebben de hele middag zo doorgebracht en de figuren nadat we klaar waren in de oven gezet om de volgende dag de verven. Lucas kon bijna niet wachten :) Ik ben die avond weer wezen sporten, was weer erg fijn.

Woensdagochtend had ik pilates en daarna ben ik snel naar huis gegaan, want ik had met Mathikde afgesproken om te gaan koffiedrinken bij een nieuw cafeetje op Hither Green. Dat was gezellig en toen konden we ook gelijk plannen maken voor onze eerste wandeling buiten Londen! Penny en David hebben een paar boekjes met leuke wandelingen rond Londen waar je makkelijk met de trein kan komen. We hebben er al een paar gevonden die we zeker nog willen doen! Die middag heb ik de brooddeegfiguren met Lucas geverfd, het was een groot succes. Hij was heel trots en wilde alles gelijk aan Penny laten zien toen ze thuiskwam.

Donderdag had ik zoals gewoonlijk sporten en daarna heb ik alle inkopen gedaan voor de activiteit die middag, want we gingen een dadeltaart maken voor David omdat het zondag vaderdag was. David werkt op vrijdag altijd thuis, vandaar dat we de taart donderdag al gemaakt hebben. Verder heb ik een lijstje gemaakt met alle dingen die ik nog een keer gedaan wil hebben voordat ik wegga, ik kom waarschijnlijk zelfs nog tijd te kort! :) Die middag dus gebakken en hij is weer goed gelukt! Nu maar hopen dat hij in de smaak valt, maar dat kan niet mis gaan bij iemand die zo van dadels houdt!

Vrijdag was het dan alweer de laatste werkdag, hoewel de week wel redelijk langzaam voorbij ging. Lucas had een schoolreisje waar hij al heel lang naar uitgekeken had, ze gingen naar Mudchute Farm. Ik ben er een keer eerder geweest, het is een boederij waar ze allerlei grote en kleine beesten hebben en er is ook een manege. Ik ben deze keer niet meegeweest, ik ben gelijk ricnting het station gegaan, want ik had met Mathilde afgesproken om naar Primrose hill te gaan. Het was best mooi weer en later zijn we nog naar Regent's park en st. James's park gegaan. Lucas kwam die middag natuurlijk heel moe thuis van het schoolreisje, dus we hebben en lekkere rustige middag gehad.

Zaterdag ben ik samen met Bianca naar Hampstead Heath geweest om een mooie wandeljng te maken. Het was gelukkig mooi weer en het park lag er mooi bij. Na afloop hebben we nog gezellig een kopje koffie gedaan bij Nero (weer zoiets dat ik ga missen) en daarna was het snel richting huis, want ik moest oppassen die avond.

Zondag was het op tijd op, want die dag was de langverwachte wandeling! We zijn naar Otford gegaan, een dorpje net voor Sevenoaks ongeveer een half uurtje met de trein. Daar hebben we de Otford Circular gelopen, een wandeling uit het boekje. Het was heel mooi zonnig weer en het was een prachtige wandeling met mooie uitzichten en een afwisselend landschap. Het was wel iets langer dan we dachten, uiteindelijk hebben we ongeveer 4,5 uur gelopen! Maar het was het zeker waard, ik heb ook leuke foto's kunnen maken. Die middag kreeg David de dadeltaart en hij was er heel blij mee. Zelfs de kinderen vonden hem lekker, iets dat niet vaak voorkomt!

En nu is het weer maandag en heb ik weer schoongemaakt. Vanavond is er weer koor, ik heb er zin in!

Tot volgende week!

Sifra

Reacties

Reacties

Piets

Wat een opgewektheid klinkt er in deze blog door!
Mooi om te lezen, joh.
Lgr. Piets

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active