sifravdrhee.reismee.nl

Lavendel!

Hoi allemaal!

Er is weer een week voorbij en daaromis hier weer een nieuwe blog! Deze week ging heel snel en ik heb weer leuke dingen gedaan!

Maandag is eigenlijk de dag die nooit verandert, ik maak altijd schoon en ga 's avonds naar koor. Het was heerlijk weer, dus ik wel lekker in de tuin bezig kunnen zijn met Lucas. De moestuin is enorm gegroeid door de combinatie van regen en warmte: er zijn al grote tomaten die alleen nog hoeven te verkleuren, de zonnebloemen zijn al hoger dan Lucas en de mais is enorm :)

Dinsdag was dan weer even anders dan normaal, want Lucas' school was dicht door een lerarenstaking. Ik heb Lucas 's ochtends meegenomen naar het British Museum, daar kon hij mij dingen laten zien uit Europa (zijn favoriete afdeling) en kon ik hem mijn favoriete stukje laten zien: Noord-Amerika. Het was erg leuk en we zijn er behoorlijke tijd binnengeweest. Na de lunch zijn we naar Coram's Fields gegaan, een mooie grote speeltuin met kinderboerderij. Lucas heeft lekker kunnen rondrennen en ik heb lekker kunnen zitten, haha! Toen was het tijd om richting Covent Garden te gaan, want ik had met Penny afgesproken dat ik Lucas na 13.00 bij haar zou afleveren. Ik had dus een heerlijke vrije middag! Die heb ik doorgebracht met lezen in mijn favoriete plekje, Regent's park. Die avond ben ik weer wezen sporten en dat was weer fijn :)

Woensdag was ik blij dat ik Lucas weer naar school kon brengen en na een schoonmaakrondje ben ik snel naar Manor House gardens gegaan om een potje te tennissen met Mathilde. Het was weer heerlijk weer en het was ook heel leuk, maar ik denk dat ik nu wel zeker weet dat ik geen talent heb voor tennis :)

Donderdag had ik eerst sport en daarna ben ik met Miriam gaan picknicken in het park. Verder heb ik weer lekker bij de boekwinkel rondgesnuffeld, op zoek naar leuke stickerboeken en andere leuke dingen voor de kinderen. En het is gewoon leuk om boeken te kijken!

Vrijdag had ik dan mijn laatste bucketlist ding: ik heb samen met Bianca dan toch eindelijk een afternoon tea gedaan. Het was niet om de tijd die het eigenlijk moest zijn (we zaten er om 11.00) maar dat kon niet anders, want we moesten gewoon werken. Het was echt geweldig en ik was vergeten hoe lekker scones zijn! Die middag toen ik thuiskwam, was er echter een onaangename verrassing: mijn telefoon was kapot gegaan. Hij kon alles nog, behalve smsen en het bellen en laat ik hem daar nu juist voor hebben, haha! Dat betekende dat ik dus een nieuwe moest kopen. Ach ja, het was ook wel tijd want er zat al een barst in het scherm en hij begon een beetje te verkruimelen :)

Zaterdag heb ik een heerlijk relaxt dagje gehad, ik ben samen met Bianca in verschillende parken geweest en later nog naar wat volgens mij de grootste Waterstones van Londen is. Hij zit op Piccadilly circus en is met 5 verdiepingen echt het walhalla voor de boekenwurmen onder ons! Bij thuiskomst was mijn nieuwe telefoon er al, dus daarmee ben ik de rest van de avond bezig geweest.

Zondag heb ik weer een wandeling gedaan met Mathilde, poging 2 in de Darenth Valley. Deze keer konden we er wel komen en het was een hele mooie wandeling. Het was wel een beetje regenachtig, maar het was gelukkig niet koud, dus we hebben stug doorgelopen :). We bleven langs de rivier de Darenth lopen, dus er was weinig hoogteverschil en de wandeling kwam langs verschillende hoogtepunten. Daarvan waren de lavendelvelden toch wel het allermooist, alles was felpaars! Er zat ook een winkeltje bij, daar verkochten ze natuurlijk all things lavendel. Ze hadden zelfs lavendelijs! Die avond werd ik blij verrast door een uitnodiging van Rona en Steve om te komen eten. Het was erg gezellig!

Nu is het laatste stukkie echt begonnen. Zo voelt het in ieder geval. Vanaf woensdag ga ik rustig beginnen met inpakken, of vooral selecteren en weggooien. En ik moet natuurlijk testen of alles in m'n koffer past :). Komende week komen er ook weer leuke dingen aan, maar ik moet ook afscheid gaan nemen van mijn beide vriendinnen die een week eerder weggaan. Genoeg te doen dus!

Tot volgende week!

Sifra

Reacties

Reacties

Piets

Ik wens je veel sterkte bij de laatste loodjes en het afscheid van deze prachtige periode in Engeland.
Nederland verwacht je.

Lieve groet van Piets.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active