sifravdrhee.reismee.nl

Bijna vakantie!

Hoi allemaal!

Hier weer een korte update, de afgelopen week is er namelijk niet zoveel gebeurd, haha!

De laatste keer was ik volgens mij bij dinsdag gebleven, dus laat ik bij woensdag beginnen.

Woensdag had ik voor het eerst in lange tijd 's ochtends tijd om te studeren, want ik had mijn workout verzet naar 11.15 in plaats van 10.00. Ik heb inmiddels het gevoel dat ik wat beter voorbereid ben op mijn auditie, dus laten we hopen dat het ook blijkt uit de resultaten :) Lucas was de afgelopen week een beetje chagrijnig, ik denk dat iedereen weer toe is aan vakantie. Hij was erg snauwerig en bazig tegen mij, dus toen ik het een keer zat was heb ik een middagje maar heel weinig met hem gespeeld.

Donderdagochtend had ik mijn vertrouwde workout weer en ben ik daarna naar het park geweest omdat het goed weer was. Verder valt er niet zoveel te melden, het was een hele normale dag, haha!

Vrijdag ben ik weer eens de stad in geweest en heb lekker geshopt en later ben ik naar het Bank of England museum geweest. Ik wilde er al een tijdje heen, maar het is alleen doordeweeks open, dus ik had er de tijd nog niet voor gehad. Het was best leuk, maar het belastingmuseum in Nederland is wel leuker :) Die middag heb ik met Lucas cupcakes gemaakt in de hoop dat hij daar wat vrolijker van zou worden. Dat was inderdaad zo, dus we hebben een Na leuke middag gehad.

Zaterdag was het weer lekker weekend en ik ging samen met Bianca een dagje naar Cambridge! Het was best mooi weer en we hebben het erg leuk gehad. Weer veel universiteiten gezien en nog even naar het Fitzwilliam museum geweest. Het was eigenlijk ook wel fijn dat ik er al een keer eerder was geweest, want nu wist ik een beetje wat de leuke dingen waren en welke dingen we beter over konden slaan. Thuis heb ik nog lekker gerelaxt en ook mijn ouders weer eens geskypt om de laatste dingen te bespreken voor de vakantie :)

Zondag zou ik met Mathilde afspreken, maar zij was ziek dus ben ik er alleen op uit gegaan. Ik heb lekker heel de dag in Richmond park gewandeld, wat het was prachtig weer. Mooie rododendrons gezien en sommige stukjes door het bos gelopen! Verder heb ik lekker film gekeken.

Maandag was het weekend dan alweer om! De ochtend voelde ik me niet goed, dus David heeft de ochtend van me overgenomen en tegen de middag voelde ik me gelukkig al beter, dus die heb ik gewoon gewerkt. Lucas heeft inmiddels een beter humeur, dus dat is ook een stuk fijner.

Nu is het weer dinsdag en voor mij bijna tijd om weer aan de slag te gaan, dus ik ga snel afsluiten. Volgende week zal ik pas op zaterdag een blog schrijven, voor mij is het ook vakantie :)

Tot later!

Sifra

Reacties

Reacties

Iris

Hoihoi!

Ik wil ook graag au-pair worden, maar ik wil het eigenlijk doen om mijn engels te verbeteren. Zou dat kunnen?Of denk je dat ik dan niet naar engeland mag?

Nog heel veel plezier!

groetjes Iris

Piets

En toen..... kwamen Pa en Ma.
Een hele mooie vakantie met elkaar!
Lgr. Piets

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active